Angelner Map 2015 V 1.1b Inkl. DamageMod FS15
Version 1.1b inkl. DamageMod
DamageMod eingefügt.!! Bitte die zzz.DamageAndReapair.zip mit in den ModOrdner ablegen da es sonnst nicht Funktioniert !!
WaterMod Aktualisiert auf v.3.4.0-47 vom 19.02.16
Heissluftballon eingefügt
Alle Felder müssen erst Gepflügt werden.
Neue Layer eingefügt: Schilf/Händelwurz/Eisenhut/Unkraut
BGA hat nu auch einen Dieseltank bekommen und Saatgut zum nachfüllen.
Einige Bäume schwebten noch in der Luft
Anmerkung! Auf dem Server bzw. in der Log vom Server erscheinen Warnings (GRLE file count too high. 13 found (max. 8)
Diese Warnings sind Normal da ich mehr Layer eingebunden habe (Schilf/Händelwurz/Eisenhut/Unkraut) Stören den Normalbetrieb der Map aber nicht.
Version 1.1a
Änderungen Fixes auf v1.1a
ACHTUNG! EXTREM!!
Auf dieser Map müsssen die Felder erst Gepflügt werden und es sind zu Anfang nur Oltimer zur Verfügung!
!ClassicPack wird daher dringend benötigt!
Was wurde geändert v1.1a:
Startfahrzeuge: FREE DLC – Klassiker der Landwirtschaft http://www.farming-simulator.com/dlc-detail-fs15-classics.php?lang=de .
Alle Felder müssen erst Gepflügt werden.
TorTrigger der Schweine Rinder Mast und vom Kuhstall wurden etwas vergrössert, dadurch musste auch das NavMesh der Weide angepasst werden.
Neue Layer eingefügt: Schilf/Händelwurz/Eisenhut/Unkraut
BGA hat nu auch einen Dieseltank bekommen und Saatgut zum nachfüllen.
Waage mit Statistikfunktion eingebaut
kleine Änderungen an der Schafweide
Schwebende Bäume Korrigiert
Schwebende Fruchtplanen (Hof) Korrigiert
Und der eigendliche grund für das Update: Feld Deimensions (Feld 19/20) Feld 06/07) Korrigiert
Enthällt among others!
OverloadPipe – manure slurry lime Mod – cattle and pigs fattening – feed stores – Mapsiloband for Mistanlagen- PalleteCollector sawmill / sheep – washing system (Optional) – Beet cutter – dung manure and shredded sale and much more.
This map has the standard LS15 fruit varieties.
Available The feed store is located on the farm, manure manure you can in Gärterei Sell and get a little money for it ..
In order to get a loan from the bank or to pay it back you can go to nächstgelegende village.
You can find the crops proposed as follows:
Landhandel: ……….. Wheat Barley Corn Rape potatoes beets
Old Store 1: ….. beets
Old Store 2: ….. Wheat Barley Corn Rape
Bakery: …………. Wheat Barley Corn Rape / Eggs
Horticulture: ………… dung manure Hächselgut
Spinning: ………… wool / Häckelsgut
Train: ………….. eigendlich almost everything ^^
Sawmill: ………….? Wood / pallets
BMHKW: ……………. chopped
Sawmill / Freight Wagon: .. Holzpalletten
In this map:
Viehmarkt 2.0 …………………. / Marhu
Pig farm-5.0 ………….. / Marhu
Cattle fattening facility — 5.0 ………….. / Marhu
Sawmill: ……………………… / Marhu
Slurry and manure mod …………….. / Marhu
Palette Collector / sheep …………. / Marhu
Palette Collector / sawmill ……….. / Marhu
MapSiloBand ……………………. / Marhu
WaterMod ………………………. / Marhu
OverloadPipe …………………… / Marhu
Beet cutter ………………….. Marhu / Funky
Field purchase shield …………………. / Fendtfan1
ChoppedStraw …………………… / webalizer_ls
Feed stores ……………………. / frisco0177
Sugar Factory (Old Store) ……. / Trekkerbodo
Laundry / without function! …… / Matzesft
Ground textures …………………. / Zefir
Rapeseed texture ……………………. / Eribus
DisdanceHills ………………….. / mailman
HofSilo was exchanged / 2x BGAsilo a 900.0000
BGA AbladeEinzugsschnecken: in-ground recessed for filling with a trailer or as usual with the loaders.
Visible animals were reduced / because the cows and chickens are on the farm.
Crap u. Slurry sale
Häckselgutverkauf
Straw / Grass / Ball Sale at the BMHKW
Village bank
Traffigfahrzeuge and pedestrian
Milk can also be worn self / OverloadPipe
No gold coins and no Misionen involved!
Logfehler! .. Are not known to me!
Feldgrösen in Hecktar ..
Field No. 01 = 3:10 ha
Field No. 02 = 10.83 ha
Field No. 03 = 6:34 ha owned and fertilized / plants: rape
Field No. 04 = 8:53 ha
Field No. 05 = 7:12 ha
Field No. 06 = 8:50 ha owned and fertilized / plants: rape
Field No. 07 = 5.83 ha
Field No. 08 = 4:07 ha
Field No. 09 = 12.92 ha
Field No. 10 = 4:37 ha
Field No. 11 = 6:15 ha
Field No. 12 = 5.57 ha
Field No. 13 = 3.93 ha
Field No. 14 = 5.25 ha
Field No. 15 = 6.65 ha
Field No. 16 = 4:48 ha
Field No. 17 = 3:55 ha
Field No. 18 = 6.54 ha
Field No. 19 = 10.96 ha
Field No. 20 = 8:18 ha
Field No. 21 = 4.69 ha
Field No. 22 = 3.25 ha owned and fertilized / plants: wheat
Field No. 23 = 3:24 ha
Note!
https://www.farming2015mods.com/farming-simulator-2015/packs/guellemistkalkmodpack-for-fs-2015/
https://www.farming2015mods.com/farming-simulator-2015/trailers/joskinbetimaxrds-7500-v3-6-0-fs-15/
https://www.farming2015mods.com/farming-simulator-2015/other/choppedstraw-v-15-0-05-fs-15/
For Mods no Gewähleistung can be given!
Credits:
Funky
@Beschreibung
If you notice any mistake, please let us know.
How to install mods
Farming Simulator 2015 game is an agricultural game that gives you an opportunity to grow vegetables, take care of animals and buy or repair Cars, Combines, Tractors or other vehicles.
In FS 15 it’s easy to install mods. You just need to download mod from www.farming2015mods.com. Upload to your game folder. After that you need to activate the mods you want to use.